Call Center

A Call Center 24 órában hívható telefonszáma:
(06-1) 461-1572

PrivateMed Next egészségbiztosítás kiváló magán orvosi ellátást nyújt, mely egy teljeskörű egészségbiztosítás, az egészségbiztosítás szolgáltatást igénybevevő egy szakmai Call Center segítségét kapja, ahol a vonal végén egy orvos ül, aki megérti az egészségügyi problémát, és utána segíti a megfelelő orvos és szolgáltatás kiválasztását.

Egészségügyi szolgáltatások iránti igényét a Call Centerben jelentheti be (munkanapokon 8:00 és 20:00 óra között). Munkaidőn kívül, napi 24 órában telefonos egészségügyi információs vonal áll az Ön rendelkezésére.


A Call Centert az Advance Medical Hungary Kft. üzemelteti. A 2005-ben alapított Advance Medical Hungary a barcelonai székhelyű Advance Medical S.A. magyarországi leányvállalata. Szolgáltatásai több mint 70 szerződött biztosítóval, bankkal, gyógyszergyártóval világszerte több millió ügyfél számára elérhetőek. Tevékenysége: egészségügyi ellátásszervezés, kockázat-elbírálás, kárrendezés, második orvosi vélemény, orvosi tanácsadás.